Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Καληνύχτα αγάπη...

Ένα γεια, μια χειραψία κι ένα όνομα, η αρχή μια ιστορίας. Ύπουλο πράγμα ο έρωτας. 
Ακόμη πιο ύπουλη όμως είναι η απόσταση.   
Και ναι είπες θα βρεθούμε,  είπες θα έρθεις και έχουν περάσει μήνες και το μόνο που έχω αγγίξει είναι η απουσία σου. Τα χιλιόμετρα που μας ενώνουν, απλώνονται από την υπερβολική σαρκική επιθυμία μέχρι την απόλυτη υποταγή της ψυχής μου. 
Στα τραγούδια που μου στέλνεις είναι σαν να ψιθυρίζεις στην καρδιά μου μελωδίες και λέξεις. Η σκέψη σου με κατακλύζει και οι ώρες στο γραφείο, δεν λένε να περάσουν. Στιχάκια ερωτικά μέχρι αυστηρώς ακατάλληλα είναι μερικά κρατήματα στο κενό ανάμεσα μας. 
Ξημερώματα Σαββάτου, μου στέλνεις «κάνε ένα βήμα να κάνω εγώ το επόμενο» και σιωπάς. 
Πρόσκληση ή πρόκληση; 
Μένω με ένα τηλέφωνο βουβό, ένα μαξιλάρι κενό και μια καρέκλα άδεια να περιμένουμε τον πολυπόθητο ερχομό σου.  
Και έτσι μείναμε να κοιτάζουμε τον φόβο και τα βήματα που πρέπει, αλλά δεν τολμάμε να κάνουμε. Δεν αντέχω τα βράδια, οι σκιές με καταπίνουν. Δεν μπορώ τις σκέψεις, όταν το φως αργοσβήνει.  Και σπας τη σιωπή με ένα «τα λέμε αύριο» και με αφοπλίζεις. 
Σε ακολουθώ βλακωδώς φιμώνοντας τις λέξεις μου. 
Άλλο ένα πρωινό με βρήκε μόνη μου με τις σκέψεις μου και  τον εαυτό μου, τον πιο δύσκολο συνομιλητή. Ενώ ξέρει τα πάντα, εγώ συνεχίζω να προσπαθώ να τον πείσω, ότι στις κρυφές σου πλευρές, θα μάθω εκείνες τις πιο κοφτερές γωνίες στο μυαλό και στην καρδιά σου και θα τις ακουμπώ απαλά.  Θα μάθω να αγγίζω τις γωνίες καλύτερα και ίσως τότε μαλακώσουν.
Σε θέλω και δε σε θέλω.
Έχω πλέον μπερδευτεί. Οι αποστάσεις ενώνουν γιατί κατά βάσει χωρίζουν και στο ενδιάμεσο αυτό το άμορφο τίποτα, θα μπορούσε να το πει κάνεις έρωτα. Σχέση από απόσταση σημαίνει με βολεύει η απουσία σου ή απλά θα μπορούσα να ήμουν με τον οποιοδήποτε. 
Ποιος είσαι; Τι είσαι; Γιατί να είσαι εκεί και όχι εδώ; 
Ένας αγώνας δρόμου και λίγο πριν το τέρμα η αντοχή μηδενίζει. Δίνουμε υποσχέσεις όπως εκείνων των εραστών που χάνονται στον χρόνο, τις παίρνει ο αέρας και τα χείλη σφραγίζουν. Γνωστή η πλοκή και οι χαρακτήρες. Καταλήξαμε ένα πεζό ρομάντζο με προδιαγεγραμμένο τέλος. Βάλαμε τελεία πριν καν αρχίσουμε. 
Σχέση από απόσταση σημαίνει αναπνοές. Σημαίνει παίρνω χρόνο να αναλογιστώ αν μπορώ και αν θέλω. Προφάσεις που δεν βγάζουν πουθενά. 
Βολεύει να λέω στους φίλους μου ότι γνώρισα κάποιον. Ότι είμαι ερωτευμένη. Είμαι όμως ή ξεγελώ και εγώ την μοναξιά μου με αυτήν την εικονική πραγματικότητα;  Από εκεί και πέρα το χάος. Ό,τι μας χωρίζει, αυτό είναι που θα μας ενώνει. Ό,τι μας ενώνει, δε θα το μάθουμε ποτέ. 
Η επικοινωνία με facebook, Skype, chat, μηνύματα, δεν είναι επικοινωνία.  Δε με καλύπτει. Είναι μια μέθοδος μετάδοσης πληροφοριών. Επικοινωνία σημαίνει βλέμματα, σημαίνει μυρωδιά, σημαίνει επαφή. Σημαίνει «σε θέλω εδώ και τώρα». 
Καληνύχτα αγάπη που έσβησες πριν καν γεννηθείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.